Want your
own Fotopage?








 
Kisah Familyku...
Daisypath
By: ibu n family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 10-Apr-2011 07:01 Email | Share | Bookmark
PENAWAR KENCING KOTOR

salam...
hari ni ibu nak cerita pasal penawar kencing kotor...
kisahnya...
dalam duk ibu mengemas2 rumah tengok afaf asyik berulang ke toilet ajer...mulanya ibu agak dia sakit perut.... baru keluar toilet x sempat duduk sekejap masuk lagi...di hati dah mula risau...ibu pun tanya afaf...dia cakap dia asyik nak buang air kecik ajer...keluar pun cikit ajer...hmmm ini tanda2 kencing kotor nih... ... ibu pernah dengar orang kata minum air barli boleh mencuci kencing...hmm..tapi kalu nak tunggu rebus barli tentu lama kan...kesian plak puteri ibu nih...
ibu tanpa berlengah ambik pantiliner herba avail...bagi afaf pakai....bagi mengawal perasaannya ibu suruh afaf tidur walaupun waktu tu dah senja...huhu...
lepas sejam afaf bangun dari tidur...dia ke toilet lagi...alamak camane ni x berkesan ker.. esok afa ada exam..ibu dah bayangkn cmn dia kat sekolah..kesiannya...kena ikhtiarkan cara lain la plak....
tapi selepas beberapa minit...beberapa jam...nampaknya hanya sekali tu aje afaf masuk ke toilet...lepas tu dah x de lagi....
alhamdulilah..kerisauan ibu berakhir....keadaan afaf sudah kembali normal...
hmm..memang produk pad herba avail beauty ni...power...
kalau ada yg rasa2 nak cuba boleh la layari: http://dsarahherbaonline.blogspot.com




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net